100% схвалення позики дуже звичне.

Кредит з поганою кредитною історією і поточними простроченням або позика без верифікації картки - це схожі послуги.

В каких микрофинансовых организациях Украины выдают микрозайм онлайн на карту? В подавляющем большинстве компаний.

Не хватает денег до заработной платы? Поможет быстрый кредит на карту онлайн в Украине от проверенной кредитной конторы.

Оформити максимально швидко кредит по телефону і почати вирішувати накопичені фінансові труднощі. Перевірок тут не буде.

Кращі в Україні кредитні картки онлайн представлені на сторінках нашого сайту. Оформляйте заявку і користуйтеся грошима.

Як швидко вивчити нову мову? Дуже просто, для цього треба піти на курси з англійської мови у вашому місті або онлайн.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

Сьогодні будь-який позичальник захоче отримати кредит з автоматичним рішенням на картку в Україні онлайн без відмов. В інтернеті з'явилася можливість оформити онлайн кредит на весілля і відгуляти шикарний банкет вашої мрії. Поспішайте подати заявку. Если вам нужно 100% одобрение займа, тогда идите в ломбард и закладывайте имущество. Так можно что-то гарантировать. Без скрытых комиссий и дополнительных платежей кредит без официального трудоустройства на карту через сеть интернет. Чому невідомі МФО так цікаві позичальникам? Вся справа в тому, що багато хто з цих компаній видають перший кредит під 0%.

Referitor la şedinţa publică diseminată prin comunicatul MMFPS postat pe

 

http://www.mmuncii.ro/nou/index.php/ro/transparenta/anunturi/2438-anunt-privind-sedinta-publica-organizata-de-ministerul-muncii-familiei-si-protectiei-sociale-pentru-dezbaterea-proiectului-de-lege-privind-economia-sociala

 

Trebuie avut în vedere şi apelul de propuneri de proiecte nr.112 din cadrul POSDRU – Dezvoltarea economiei sociale, pentru Domeniul Major de Intervenţie 6.1., lansat în ianuarie 2011, pentru care nu s-a finalizat evaluarea celor peste 1500 de cereri de finanţare depuse.

 

Trebuie clarificat ce se va întâmpla cu acest call având în vedere că este posibil ca legislaţia în domeniul economiei sociale să fie aprobată înainte de a se finaliza evaluarea proiectelor rămase de evaluat la acest call, dacă acest lucru se va mai întâmpla. Au fost evaluate în 2011 cca 500 de proiecte şi au mai rămas de evaluat încă 1100. Evaluatorii care au evaluat cele cca 500 de cereri de finanţare depuse la call-ul 112 au primit înainte de a începe evaluarea un material despre ceea ce înseamnă economie socială în accepţiunea finanţatorului.

 

Din experienţa implementării proiectelor finanţate prin POSDRU, trebuie evitată situaţia în care sunt diferenţe între Ghidul solicitantului, legislaţia în vigoare la data când o cerere de rambursare este analizată de un OI POSDRU şi ce vrea să facă şi face cu adevărat beneficiarul unui proiect finanţat la DMI 6.1.

 

În prezent sunt cazuri în care beneficiari de proiecte finanţate prin POSDRU au de justificat la OI –uri din ţară (la care au fost realocaţi cu administrarea proiectelor de către AM POSDRU) diverse speţe referitoare la realizarea unor indicatori asumaţi prin cererile de finanţare, deoarece nu există o corelaţie şi suprapunere între :

-          Ghidul solicitantului după care a fost elaborată cererea de finanţare (care diferă pentru acelaşi DMI de la call la call)

-          ce au înţeles evaluatorii pe durata evaluării (trecând proiecte care nu ar fi trebuit să fie selectate şi care au mari dificultăţi în implementare)

-          ce cred ofiţerii de monitorizare din OI-uri care verifică în prezent cererile de rambursare

-          ce vroiau să facă cu adevărat beneficiarii

-          instrucţiunile emise de AM POSDRU care apar pe parcursul implementării proiectelor şi care creează mari probleme beneficiarilor (exemplu : Ghidul indicatorilor POSDRU din ianuarie 2012, raportat la o cerere de finanţare elaborată conform unui Ghid al solicitantului din aprilie 2009 la care proiectul este implementat începând cu 1 iulie 2010).

 

Ar trebuie avut în vedere şi acest call pentru a nu se ajunge din nou la situaţii de genul celei expuse mai sus, când, în loc ca beneficiarul şi partenerii săi să se concentreze pe implementarea proiectului (cu referire la cei care cu adevărat vor să implementeze proiecte în folosul persoanelor din grupul ţintă, care au resursele umane capabile sa o facă şi care au şi rezultate demonstrabile oricând), trebuie să ducă muncă de lămurire a personalului din OI-uri că nu există neconcordanţe între anumite aspecte care ţin de realizarea indicatorilor, pentru a nu risca corecţii financiare severe.

 

Mai multe informații cu privire la cele menţionate se pot obţine de la dl Radu Aurel, la tel 0723 303.556 sau e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .